Baby Cowboy Riding The Moon Gif Images
Hih, viimeyönä mä taisin herättää äiskää mun jumppasessioilla, parikin kertaa. Mutta tiiättekö, kun tuo liikunta on sellasta että sillon kun siltä tuntuu että viittii liikkua niin sitten se on tehtävä, riippumatta siitä paljonko kello on. Niin, plus että eihän mulla ole edes kelloa, joten eipä multa voi odottaa että tietäisin mihin aikaan saan jumppailla. No, ei se äiskä siitäkään välittänyt. Oli ihan iloinen siitä. :o)

Äiti on kertonut ettei ole huolissaan eikä peloissaan juuri mistään. Toki hän miettii että onhan mulla kaikki kunnossa ja toivoo että synnytyksessä kaikki sitten menee hyvin, mutta peruspostiivinen hän kuitenkin on, eikä halua stressailla asioista etukäteen. Se on hyvä, sillä ne stressihormonit siirtyisivät myös minuun.

Ja äidin selkä...voi että. Se oli taas viikonlopun kakkutouhujen takia melkoisen kipeä. Sekä maanantaina että eilen. :o( Toivottavasti se äiti muistaa lepäillä paljon selkäänsä, vaikka onhan sillä ne mun isosiskot jotka hän hoitaa joka päivä. Mutta juuri muuta ei tuon rakkaan äiti-olennon selkäparka oikein kestä. Onneksi se Isä-olento on kuulemma tehokas ja ihana tekemään kotihommiakin! Ihana syntyä tämmöiseen perheeseen sitten joskus. *huokaus* Mutta nyt ne öiset biletykset alkavat tuntua tässä pikkuisessa vauvassa niin että pitää mennä takasin köllimään. Palataan taas kohdun reunamille juttelemaan! :o)

IpanaPipana

P.S. Se Isi-olento ei ottanut eilen sitä masukuvaa...jospa tänään.


Jmx0PTExODgzNjY4NTI0NTMmcHQ9MTE4ODM2Njg1