Tiny Baby & Hands Rose Snowglobe Decoration Images
Tänään on raskausviikkoja tasan 20. Eli siis mähän olen puolessa välissä mun alkukasvuani. Pitäsköhän tätä juhlistaa jotenkin? Ainakin olen juhlistanut potkimalla äiskää vähän enempi ja se on kyllä siitä tykännyt. Äiti ei muutenkaan ole niin ärtynyt, vaan paljoan pirteämmän oloinen ja nauraakin paljon enempi. Se on kiva se nauru ääni, niin ne mun isosiskotkin nauraa usein.

Äiti uhosi laittavansa tänne mun blogiin puolivälin masukuvatuksenkin, mutta sitä ei ole otettu vielä. Jospa sen tänään iskä räpsäsisi. Masu on kuulemma iso, mutta se kuulemma johtuu eniten äitin suklaansyönnistä ja grilliherkuista. :oD Mutta kyllä mäkin olen jo aika iso poika, että kyllä se senkin takia kasvaa tuo masu. Nyt se äiti on kyllä pupeltanut enemmän salaattiakin, ihan hyvä homma. Vaikka kyllä tuo mun ympärillä oleva neste maistuu melkosen makealle...sille suklaalleko? NAM.

Mutta palaillaan, nyt pitää alkaa lepäilemään taas että jaksaa kasvaa. :o)

*IpanaPipana*