Jaahas. Nyt on kuvaukset hoidettu ja hyvältä kuulemma näytin, selkärankakin on hieno. Kuvat vaan olivat sen verran ei-selkeitä että äiskä sanoi ettei niitä tänne kannata laittaa. Ei kellekään täällä niistä ole iloa. Mahtavat laitteet siellä oli, sanoivat, mutta ei siinä musta ollut mitään mahtavaa kun en nähnyt äitiä, isiä ja siskojani... :o( Mutta, hyvät laitteet kun näyttivät mun sydämen ja aivot ja selkärangan, tosiaan ja kaikki. Niin todellakin kaikki. Ne sitten sanoivat mun siskoilleni että: "Teille tulee pikkuveli !" ja puhuivat että mun jalkovälissä on 'jotain'. Iloisia kuitenkin olivat. :o) Eli mä olen sitten niinku poika, en tyttö. Ehkä blogin uusi ulko-asukin olisi kertonut siitä jotain... (Kiitos Zragixi!)

844718.jpg

Siskoni muuten pääsivät ultrahuoneeseen mukaan ja käyttäytyivät todella hienosti. Mä en kuullut niiden ääniä lainkaan ja ylensä niistä kyllä lähtee ääntä pienen kylän verran :oD Joten isikin pääsi näkemään mun sukukalleuteni. :oDDD

Mutta nyt...öitä.
*IpanaPipana*