Blonde Baby Hugging Brown Bunny Gifs Images
Siihen mäkin odotan kovasti vastausta. En mä ymmärrä mistä täältä muka voi päästä ulos? Mutta olikos se niin ettei mun vielä tarviikkaan tietää? Että se sitten selviää kun ulospääsykin lähenee vai...?

 Niin, se Emmi-sisko on kysynyt tuota Äiti-olennolta jo monta kertaa. Siis hän ilmeisesti tarkoittaa nimenomaan sitä että MISTÄ se vauva tulee ulos eikä hänen ajatusmaailmaansa tunnu tällä hetkellä riittävän Äiti- ja Isä-olentojen vastaus että "Masusta!". Sehän on siellä masussa mutta eihän tuossa masun päällä mitään paikkaa ole mistä ulos pääsee!!! Äiti- ja Isi-olennot eivät ole sen tarkemmin selittäneet asiaa. Mitähän niiden pitäisi vastata?

Mä olen kovasti edelleen potkinut Äitiä.  Mutta Äitiä kyllä selkään sattuu paljon  joka päivä ja väsy on kova. Hän kuulemma alkoi syömään C-vitamiinia ja rautaa, jos vaikka piristyisi. Ensi viikon neuvolalääkärikäynnillä Äiti harkitsee jo sairaslomaa selän takia.

Mutta nyt meen nukkumaan hetkeksi kun oon potkinut itseni ihan uuvuksiin aamun aikana.



Jmx0PTExOTA3ODY5NjMzNTkmcHQ9MTE5MDc4Njk2Small Beating Red Love Heart Gifs Images
*IpanaPipana*


Jmx0PTExOTA3ODc1NjU3OTYmcHQ9MTE5MDc4NzU2