Kick Boxing Kitty Gifs Images


Jmx0PTExOTAxODEzMTQ5MDYmcHQ9MTE5MDE4MTMxIhan mieletön tunne. Mua potkituttaa niin vietävästi ja alkaa kuulkaas olemaan aika ahtaat paikat täällä mun yksiössä eikä ulospääsyä ole ymmärtääkseni lähiaikoina tiedossakaan. Toisaalta, täällä on lämmin olla ja nuo äidin sydänäänet rauhoittavat ihanasti nukkumaan niin monesti. Joten mikäpä kiirus täältä pois on, ehtiihän tuota maailmaa valloittamaan hiukan myöhemminkin. ;o)

Äiti yritti eilen että olisin potkaissut Emmi-siskoa käteen mutta enhän mä nyt sitä voi tehdä. Siskoahan voi sattua! Mutta äitiä mä potkin kovasti eikä se valita, se vissiin tykkää. Eilen illalla äiti istui pitkään illalla, jossain 2,5h kestävässä koulutuksessa kuulemma, ja se ei ollut kivaa. Mä potkin äitiä koko ajan ja halusin että äiti menee makuuasentoon mutta ilmeisesti siellä koulutustilaisuudessa ei ollut vapaita makuupaikkoja enää jäljellä...

Kasvamisiin, IpanaPipana