hiyoko.gif



Masumatka se vaan jatkuu. Äiti on ollut laiska kun ei ole jaksanut mun blogia päivitellä, mutta toisaalta ihan hyvä. Äiskä-hahmo on nimittäin tainnut olla välillä taas aika väsynyt ja selkäkin kipeä kun on touhunnut kovasti. Pessyt lattioita ja sen sellaista...ai, ai, ai.

Mun vointini täällä masun hämäryydessä on hyvä, joskin tämä yksiö käy vaan ahtaammaksi päivä päivältä. Koskahan täältä pääsisi pois?? Äiti se vaan sanoo aina että "Ei vielä, pikkuinen!" No ei, ei mutta KOSKA sitten. Noh, parempi varmaan olla miettimättä sitä. Eiköhän sitä sitten huomaa sen kun alkaa tapahtua.

Äitin masu taitaa olla aika iso jo. Tarkoittaako se sitä että mäkin olen jo iso...ööö...mikä se nyt olikaan...?? Poika?? Joo, se se oli. Niin että mä olen siis nyt jo iso poika?

Siellä neuvola-paikassakin käytiin taas, eikä tuolla mitään ihmeitä. Mä sain taas dopplerin naputtamaan kovasti ja äidistä se oli ihanaa. Aika outoa, miten sellainen hurja jyskytys voi olla ihanaa. Mut se taas säikäytti. Seuraava neuvola, joka on samalla lääkäri, on 13.12.

Äiti lupasi laittaa masukuvaa kun on tasan 35 viikkoa täysi.

Potkuja, IpanaPipana