1123548.jpg
Äitistä on kuulemma tullut pullukka, taas. Mutta eipä tuo haittaa. Ehtii sitä taas rimpuilemaan pitkin kyliä sauvat kädessä kun mä olen putkahtanut ulos täältä masusta. Niin se äiskä ainakin sanoo. :o)

Mä olen viime päivät ollut aika kova kaveri potkimaan. Äiti on ihan älähtänyt mun potkuja kun ne kuulemma sattuu välillä kovaa. Ja äiti sanoi ettei siskot ole tällä tavalla potkineet... kyllä me poijjat kattokaas osataan! ;oD Äitin verenpaine on taas välillä ollut melkosen korkea, pahimmillaan oli lauantai-päivällä 142/104. Eli ei hyvä. Iisisti pitänee vaan ottaa. Äitin siis, ei mun.

Torstaina on neuvolalääkäri. Toivottavasti äiti on oikeassa, että olen täällä masussa "oikein päin" eli pää alaspäin.

Potkutellaan, IpanaPipana

P.S. Äiti kyllä pitää tuota sänkyä käypänä. Ja mun siskotkin ovat siirtyneet niin aikasessa vaiheessa lastensänkyihin, ettei sen pinnasängyn tarvitse mitään hurjaa hyppimistä kestääkkään. Ja mä kyllä luotan mun omaan äitiin ihan kybällä!