Yes, vihdoinkin mulle ostettiin sänky. Mä jo luulin että tulen olemaan vallan sängytön vauveli kun tämä mun kohdunsisäinen elämäni "ulkoistetaan". Mutta toisin kävi, onnekseni. Äiskä ja iskä-tyypit kävivät eilen Ikeassa hommaamassa mulle tämmöisen:
1102314.jpg

Ja sitten kun olen vähän isompi poitsu niin sen saa tuunattua tämmöiseksi:
1102315.jpg

Ihan jees, oletan. Patjaa ei kuitenkaan vielä kuulemma ole...pitäs varmaan sekin olla...??? Mitäpä mä taas mistään tiiän, kunhan kuuntelen äiti-tyypin juttuja.

Kuulkaas, hikka on mulla melkein koko ajan, useamman kerran päivässä. Se on aika ärsyttävää. Ja äitiä vaivaa närästys vahvasti, mutta se syö jotain Rennietä jottei närästä. Iskä sanoi äiskälle että vatsa näyttää hiukan laskeutuneen alas päin, joten ehkä se närästyskin helpottaa. Viime yönä äiti valvoi aamuyöllä 2 tuntia, kello 4.00-6.00 välisen ajan. Mä kovasti yritin pitää sille seuraa potkimalla sen kylkiluita. Emmä tiiä auttoiko se, mutta ainakin yritin. <3

Potkimisiin, IpanaPipana rv 33+5