Hohhoijjakkaa. Olen ollut aika väsynyt. Äiti on välillä kummastellut että mikä on kun olen niin hissukseen eikä hän tunne liikkeitäni. No on se kumma, että mun odotetaan koko ajan jaksavan hillua täällä! Ei, ei. Munhan varmaan pitää lepäilläkin täällä. Tämä uiminen kun on aika työläs laji. ;o)

Ensi keskiviikkona me mennään ultraan. Siellä ollaan käyty jo 2 kertaa joten tämän mä tiiän! :o) Siellä joku ihme laite seuraa mun tekemisiä, eli niin äiti ja iskä pääsee kattomaan mua. Mutta musta se on aika epäreilua että mä en voi nähdä äitiä ja iskää. Eikö sillä ultralla voisi niiden kuvaa siirtää tänne mulle?? Sillai niinku kotiteatteri-meiningillä. Eikös näissä nykyajan äideissä ole sisäänrakennetut kotiteatteri-systeemit?? Ainakin meillä kotona kuulemma sellaset on...mutta mun äidissäkin on ihana varmasti, koska se on niinku nykyaikainen. *wirn*

Äitin selkä on pipi. Mä aina yritän sitä täältä sisältä päin pehmeästi jaloin ja käsin hieroa, mutta en mä tiedä onko siitä apua. Ainakin olen yrittänyt auttaa...

Mutta nyt pitää mennä kun kuulemma äiti saa kohta ruokaa ja se tekee mullekin hyvää. :o)

Heipsan!

Köllien, IpanaPipana