Ai, onpas täällä Konna-äidin masussa hyvä kölliä. Täällä kuuluu paljon kummia ääniä, mutta ehkä ne kuuluvat asiaan. Kait...? Ainakin niihin tottuu. Aijjaaa...mietitkö kenties kuka mä olen? No, ehkä esittelen itseni, niin hyvin kuin nyt itseäni osaa tässä vaiheessa elämää esitellä.

Eli olen IpanaPipana. Asustelen toistaiseksi vielä rakkaan äidin masussa. Olen kuullut puhuttavan jostain lasketusta ajasta ja se on sellainen kuin 15.1.2008. Mä olen miettinyt että miten osaan tulla oikeaan aikaan pois täältä, kun ei tullut kalenteria mukaan, mutta ehkä sen sitten aika näyttää kun se on menoa. :o)

Masun ulkopuolen tutuimmat äänet lienevät äidin, isin ja sitten 2 ääntä jotka ovat kahden pikkutytön, eli he taitavat sitten olla isosiskojani. Ääntä tuolla ulkopuolella kyllä riittää. Olen kuullut myös puhuttavan siitä että olenko tyttö vai poika. Olen miettinyt asiaa ja yrittänyt tutkiakin, mutta en ole itse selvyyttä asiaan saanut. Ehkä sekin asia selviää jossain vaiheessa...

Mutta nyt jatkan uniani.

IpanaPipana